Faculty Profile

Arman Ahmadizad
Update: 2024-09-19

Arman Ahmadizad

Faculty of Humanities and Social Sciences / Department of Business Administration

Research Faculty

Industry Collaborations

  1. شناسایی فرصت‌ها، چالش‌ها و روندهای کلان در کسب‌وکارهای خرد و نوپا به منظور ارائه سیاست های توسعه اشتغال کشور
    2023
  2. A Roadmap for Development of SMEs of Kurdistan Province
    2018
  3. ارائه نقشه راه توسعه کارآفرینی و ارتباط دانشگاه با صنعت برای دانشگاه کردستان
    2018
  4. یافتن کارآمدترین راهکارها برای همکاری های تحقیقاتی صنعت و دانشگاه
    2015
  5. بررسی جایگاه صنایع کوچک و متوسط استان کردستان در کل کشور از منظر اعتبارات
    2014
  6. پروژه برنامه ریزی استراتژیک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی : گزارش مطالعاتی و تحقیقاتی محیط شناسی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی
    2012
  7. پژوهشی پیرامون بازاریابی شرکتی (B2B Marketing) برای گروه صنعتی ایران ترانسفو: بازاریابی محصولات و جایگاه یابی برند ایران ترانسفو در صنعت پتروشیمی
    2012
  8. بازنگری در استراتژی های بازاریابی (Marketing Strategies) و برنامه های عملیاتی بازار برای گروه صنعتی ایران ترانسفو
    2012
  9. پیش بینی تقاضای محصولات در بازارهای شرکتی: مطالعه ای برای گروه صنعتی ایران ترانسفو
    2011
  10. ارائه الگویی به منظور سنجش ارزش نام و نشان تجاری در بازارهای شرکتی: مطالعه ای برای گروه صنعتی ایران ترانسفو
    2011
  11. طراحی سیستمی بمنظور شناسایی مشتریان استراتژیک و کلیدی در بازارهای شرکتی : مطالعه ای برای گروه صنعتی ایران ترانسفو (سهامی عام)
    2010
  12. طراحی و پیاده سازی سیستم سنجش رضایتمندی مشتریان در بازارهای شرکتی : مطالعه ای برای گروه صنعتی ایران ترانسفو
    2010
  13. طراحی و پیاده سازی مدل جامع و سیستمی قیمت گذاری برای بازارهای شرکتی (B2B Markets) : مطالعه ای برای گروه ایران ترانسفو
    2010
  14. تدوین برنامه بازاریابی (Marketing Plan) برای بازارهای شرکتی (B2B Markets) : مطالعه ای برای گروه صنعتی ایران ترانسفو
    2009
  15. بخش بندی بازار (Market Segmentation) در بازارهای شرکتی (B2B Markets) : مطالعه ای برای گروه صنعتی ایران ترانسفو
    2009
  16. پروژه برنامه ریزی استراتژیک گروه صنعتی ایران ترانسفو : تدوین شاخص های کلیدی عملکرد واحدهای تجاری
    2009
  17. عارضه یابی بازاریابی : مطالعه ای برای گروه ایران ترانسفو
    2009
  18. پروژه بررسی سیاست های پیشبرد فروش محصولات سن ایچ
    2007
  19. پروژه ارزیابی سیاست های قیمت گذاری سن ایچ
    2007
  20. پروژه بررسی بازارهای سازمانی و تجاری محصولات سن ایچ
    2007
  21. پروژه بررسی بازار مخاطب و در دسترس محصولات سن ایچ
    2006
  22. پروژه ارزیابی عملکرد کانال های توزیع، شعب و نمایندگان فروش محصولات سن ایچ
    2006
  23. پروژه توسعه محصولات جدید سن ایچ
    2006
  24. پروژه ارزیابی اثربخشی تبلیغات سن ایچ
    2006
  25. پروژه سنجش رضایتمندی نمایندگان فروش محصولات سن ایچ
    2006
  26. پروژه سنجش رضایتمندی فروشندگان فروشگاه ها و مشتریان خرده فروشی محصولات سن ایچ
    2006
  27. پروژه بررسی رفتار مصرف کنندگان محصولات سن ایچ
    2006
  28. پروژه سنجش رضایتمندی مصرف کنندگان محصولات سن ایچ
    2006