ارتباط با صنعت
-
شناسایی فرصتها، چالشها و روندهای کلان در کسبوکارهای خرد و نوپا به منظور ارائه سیاست های توسعه اشتغال کشور
2023
-
ارائه نقشه راه توسعه کارآفرینی و ارتباط دانشگاه با صنعت برای دانشگاه کردستان
2018
-
A Roadmap for Development of SMEs of Kurdistan Province
2018
-
یافتن کارآمدترین راهکارها برای همکاری های تحقیقاتی صنعت و دانشگاه
2015
-
بررسی جایگاه صنایع کوچک و متوسط استان کردستان در کل کشور از منظر اعتبارات
2014
-
پژوهشی پیرامون بازاریابی شرکتی (B2B Marketing) برای گروه صنعتی ایران ترانسفو: بازاریابی محصولات و جایگاه یابی برند ایران ترانسفو در صنعت پتروشیمی
2012
-
پروژه برنامه ریزی استراتژیک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی : گزارش مطالعاتی و تحقیقاتی محیط شناسی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی
2012
-
بازنگری در استراتژی های بازاریابی (Marketing Strategies) و برنامه های عملیاتی بازار برای گروه صنعتی ایران ترانسفو
2012
-
پیش بینی تقاضای محصولات در بازارهای شرکتی: مطالعه ای برای گروه صنعتی ایران ترانسفو
2011
-
ارائه الگویی به منظور سنجش ارزش نام و نشان تجاری در بازارهای شرکتی: مطالعه ای برای گروه صنعتی ایران ترانسفو
2011
-
طراحی سیستمی بمنظور شناسایی مشتریان استراتژیک و کلیدی در بازارهای شرکتی : مطالعه ای برای گروه صنعتی ایران ترانسفو (سهامی عام)
2010
-
طراحی و پیاده سازی مدل جامع و سیستمی قیمت گذاری برای بازارهای شرکتی (B2B Markets) : مطالعه ای برای گروه ایران ترانسفو
2010
-
طراحی و پیاده سازی سیستم سنجش رضایتمندی مشتریان در بازارهای شرکتی : مطالعه ای برای گروه صنعتی ایران ترانسفو
2010
-
عارضه یابی بازاریابی : مطالعه ای برای گروه ایران ترانسفو
2009
-
بخش بندی بازار (Market Segmentation) در بازارهای شرکتی (B2B Markets) : مطالعه ای برای گروه صنعتی ایران ترانسفو
2009
-
پروژه برنامه ریزی استراتژیک گروه صنعتی ایران ترانسفو : تدوین شاخص های کلیدی عملکرد واحدهای تجاری
2009
-
تدوین برنامه بازاریابی (Marketing Plan) برای بازارهای شرکتی (B2B Markets) : مطالعه ای برای گروه صنعتی ایران ترانسفو
2009
-
پروژه بررسی سیاست های پیشبرد فروش محصولات سن ایچ
2007
-
پروژه ارزیابی سیاست های قیمت گذاری سن ایچ
2007
-
پروژه بررسی بازارهای سازمانی و تجاری محصولات سن ایچ
2007
-
پروژه ارزیابی اثربخشی تبلیغات سن ایچ
2006
-
پروژه سنجش رضایتمندی نمایندگان فروش محصولات سن ایچ
2006
-
پروژه ارزیابی عملکرد کانال های توزیع، شعب و نمایندگان فروش محصولات سن ایچ
2006
-
پروژه توسعه محصولات جدید سن ایچ
2006
-
پروژه بررسی بازار مخاطب و در دسترس محصولات سن ایچ
2006
-
پروژه سنجش رضایتمندی مصرف کنندگان محصولات سن ایچ
2006
-
پروژه سنجش رضایتمندی فروشندگان فروشگاه ها و مشتریان خرده فروشی محصولات سن ایچ
2006
-
پروژه بررسی رفتار مصرف کنندگان محصولات سن ایچ
2006