22 06 2022

جشن استقبال از دانشجویان دانشکده علوم انسانی و اجتماعی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، دکتر رحمت صادقی، رئیس دانشگاه کردستان در این مراسم ضمن اشاره به جایگاه این دانشگاه در رتبه بندی‌های داخلی و خارجی، اظهار کرد: دانشگاه کردستان جایگاه علمی بالایی در بین دانشگاه‌های داخلی و خارجی دارد و این دستاورد به لطف اساتید این دانشگاه کسب شده است.
وی حضور اساتید نمونه کشوری، پژوهشگران برتر کشور، اساتید یک درصد برتر جهان و ... در این دانشگاه را نشان دهنده جایگاه علمی آن دانست و افزود: علاوه بر جایگاه علمی، محیط دانشگاه نیز محیطی شاداب و پرطراوت است که در کمتر دانشگاهی دیده می‌شود.
رئیس دانشگاه کردستان همچنین به امکانات موجود در دانشگاه اشاره و عنوان کرد: ما در دانشگاه همواره سعی کرده‌ایم در حد توان خود امکانات رفاهی، ورزشی، کتابخانه‌ای، خوابگاه و ... را برای دانشجویان تامین کنیم تا بتوانند علاوه بر تحصیل، از سایر امکانات دانشگاه بهره بگیرند.
وی از دانشجویان خواست تا به نحو احسن از سال‌های حضور در دانشگاه بهره بگیرند و به آنها توصیه کرد در دو راهی ها با مشاوره و کمک گرفتن از دیگران بهترین راه را انتخاب کنند.
صادقی همچنین از دانشجویان خواست تا مدیریت زمان داشته باشند و اهداف خود را اولویت بندی کنند و در راستای رسیدن به آنها تلاش کنند و از سال‎‌های حضور در دانشگاه بهره کافی ببرند.
در ادامه نیز دکتر ناصر شیربگی، رئیس دانشکده علوم انسانی و اجتماعی به وضعیت رفاهی دانشگاه کردستان و جایگاه علمی آن پرداخت و اظهار کرد: بیش از 2600 دانشجو در دانشکده علوم انسانی و اجتماعی مشغول به تحصیل هستند که 1700 نفر در مقطع کارشناسی و 900 نفر نیز در مقاطع ارشد و دکتری و همچنین دانشجویان بین‌الملل هستند.
وی از دانشجویان خواست تا به فکر رشد همه‌جانبه با بهره‌گیری از محیط پویای دانشگاه باشند و یادآور شد: المپیادهای رشته‌های حقوق و علوم تربیتی فرصت خوبی برای رشد و ترقی دانشجویان این رشته‌ها و بهره‌گیری از مزایای آن است.
موسیقی و مسابقه دانشجویی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.